9012 Győr Régiposta út 74.

Győr-Moson-Sopron megye

KÖVESSEN MINKET:

  • HyperMarketing Twitter
  • Hyper Marketing Facebook
  • Hyper Marketing Linkedin
  • Hyper Marketing Instagram
  • Hyper Marketing Blog RSS
Lépjen velünk kapcsolatba!

© 2019 by www.hypermarketing.hu - Minden Jog Fentartva

Általános szerződési feltételek

SZERETNE AZ ELSŐ HELYEN LENNI?

SEMMI AKADÁLYA!

 

Google Ads hirdetések szakértőktől!

Google Ads kampányok,hirdetések Győrben

Várható eredmények-Megbízható megtérülés!

Mi az a Google Ads?

A Google Ads(régi nevén Google Adwords) az a hirdetési platform, ahol a Google keresési és display hálózatán megjeleníthetjük hirdetéseinket. Beállíthatunk remarketing hirdetéseket is, amik már olyan embereknek szólnak, akik kapcsolatba léptek a weboldalunkkal.

Lényegre törően az Ads a Google online hirdetési platformja, ahol létrehozhatjuk hirdetéseinket, amivel weboldalunkra látogatókat irányítunk a konkurenciánk elől.

Készíthetünk, akár egy jól megtervezett, összetett Google Ads kampányt vagy csak önálló gyors hirdetést. Ezeket a hirdetéseket bizonyos kulcsszavakra adjuk fel, aminek a költsége függ az adott kulcsszó verseny körülményeitől.

 

Google Ads hirdetési kampányok Győr városában

 
  • Egy jól megtervezett Google Ads kampány Győrben nagyon nagy segítséget nyújt egy induló weboldal forgalom generálásában. A kezdetben az elkészült weblapunk a keresési találatok hátsó sorában esetleg, ha nem kereső optimalizáltuk megfelelően akkor biztosan a 4. vagy 5. oldalon kap helyet. Ez egyenlő azzal, hogy a havi látogatottságunk nulla lesz. Az első oldalon lévő találatok a forgalom 91,5%-át nyerik el.

 

  • Az online marketing eszközeink közül, ha honlapunkat szeretnénk reklámozni a legjobb lehetőség a Google Ads rendszere. Ezekkel a kampányokkal kiegészíthetjük a már folyamatban lévő keresőoptimalizálásunkat így már a kezdeti időszakban is elegendő látogatót vonzva. Ugyanis a Google Ads kampányok azonnal akár az első helyek egyikén mutathatják meg vállalkozásunk, cégünk termékeit vagy szolgáltatásait.

 

  • Minden kulcsszóra más és más nehézségű a bekerülés, azaz nagyobb a költség. Ezt az adott iparág jellemzői és a konkurencia erőssége szabja meg. Fontos,hogy Google Ads kampányainkban megtervezett hirdetéseinkért csak akkor kell fizetnünk, ha arra valaki rá kattintott. Ezeket nevezzük angolul PPC(Pay Per Click) hirdetéseknek magyarul kattintás alapú hirdetéseknek.

Első akar lenni akár már holnap?
Válasszon csomagjaink közül és megvalósítjuk Önnek!

Google Ads hirdetések fajtái. Mi tudjuk, hogy Önnek mi a legjobb megoldás! Minek kísérletezne?

 

Google Ads keresési hirdetések

Napjainkban​ már, ha szeretnénk valamit vásárolni esetleg valamilyen információra van szükségünk egyből beírjuk a Google keresőjébe,ahol válaszokat kaphatunk.

A Google Ads kereső hirdetései pontosan ezért tudnak nagyon hatékonyak lenni, mert a hirdetéseink ezek között a találatok között jelennek meg legfelül, ha megfelelő költségkeretet állítunk be.

Mit érdemes tudni a Google Ads keresési hirdetésekről?

  • Pay Per Click azaz kattintás alapú hirdetésekhez tartozik ezért csak akkor kell fizetnie, ha valaki rá is kattint

  • Ön határozhatja meg, hogy mennyit szeretne költeni maximum egy kattintásért

  • Beállítható, hogy milyen eszközökön jelenjenek meg csak a hirdetések(számítógép,telefon)

  • Földrajzi helyek szerint hirdethetünk így magas ROI(hirdetés megtérülés) mutatót produkálhatunk

  • Hirdetéseink 1-2 órán belül már aktívak

  • A kampányokat és hirdetéseket bármikor szüneteltethetjük vagy leállíthatjuk

  • Teljesen testre szabható,hogy milyen kereső kifejezésekre szeretnénk csak hirdetni

Milyen előnyei vannak a Google Ads keresési hirdetéseknek?

  • olyan embereket érünk el, akik éppen azt a terméket vagy szolgáltatást keresik, amit hirdetünk

  • mérhető, hogy hány kattintásból szereztünk bevételt(konverzió)

  • nyomon követhető, hogy az emberek milyen tevékenységet végeztek a weboldalon(Google Analytics)

  • hirdetési újságokkal, hirdető táblákkal ellentétben csak azért fizetünk, ha valakit érdekelt is a hirdetésünk

Google Ads Display hirdetések

Ezek azok a Google Ads szöveges, képes, banneres hirdetések, amiket a weboldalak böngészésénél láthatunk. Helyileg bárhol megjelenhetnek a weblap kialakítása szerint, viszont csak olyan oldalakon, akik engedélyezték a Google Display hirdetések megjelenítését.

Mit érdemes tudni a Google Ads Display hirdetésekről?

  • Eldönthetjük, hogy kattintásért vagy a hirdetés megjelenéséért akarunk-e fizetni

  • Pontosan beállíthatjuk a célközönségünket(hely, nem, életkor, érdeklődési kör)

  • Kiválaszthatjuk, hogy weboldalakon, mobil applikációkban vagy mindenhol hirdetünk-e

Milyen előnyei vannak a Google Ads Display hirdetéseknek?

  • olyan embereket érünk el, akik éppen azt a terméket vagy szolgáltatást keresik, amit hirdetünk

  • mérhető, hogy hány kattintásból szereztünk bevételt(konverzió)

  • olyan oldalakon és alkalmazásokban jelenik meg a hirdetésünk, ahol az emberek a mi termékeinkkel kapcsolatos témákban érdekeltek

  • szintén nyomon követhető, hogy az emberek milyen tevékenységet végeztek a weboldalon(Google Analytics)

Google Ads remarketing hirdetések

Sok esetben előfordul, hogy az alatt a pár másodperc alatt nem tudjuk kellőképpen megragadni a weboldal látogatónk figyelmét esetleg valami megzavarja a folyamatban és megrendelés, ajánlatkérés nélkül távozik.

Ilyenkor jön számításba a Google remarketing hirdetés, ami azoknak az embereknek hirdet célirányosan, akik már valamilyen formában kapcsolatba léptek a weboldalunkkal és vásárlásra ösztönözhetjük a távozókat.

Ezek a hirdetések szintén a keresési és Google Display hálózaton történnek tehát nem egy önálló hirdetési csatornáról beszélünk, viszont annál hatékonyabbról. Elérhetjük a potenciális vásárlókat a keresési találatok között, a weboldalak banner hirdetéseivel,Gmail promóciókkal és a Youtube-on.

Mit érdemes tudni a Google Ads remarketing hirdetésekről?

  • rövid követő kódot helyezünk el a weboldalunk HTML kódjában ezáltal követhetőek lesznek a látogatóink

  • lehet szöveges vagy képes hirdetést is elhelyezni a hirdetési hálózatokon

  • dinamikus remarketing hirdetést is létre tudunk hozni, amit a felhasználó által nézett termékek képeiből generál a rendszer

Milyen előnyei vannak a Google Ads remarketing hirdetéseknek?

  • már vásárolt látogatóknak kiegészítő termékeket tudunk ajánlani

  • újra elérhetjük azokat az embereket, akik a vásárlás kapujában távoztak

  • olyan oldalakon és alkalmazásokban jelenik meg a hirdetésünk, ahol az emberek a mi termékeinkkel kapcsolatos témákban érdekeltek

  • szintén nyomon követhető, hogy az emberek milyen tevékenységet végeztek a weboldalon(Google Analytics)

Google Ads hirdetések-Gmail promóciók

Ezek a hirdetések a Gmail fiókunk bejövő levelei között jelennek meg, ahol 3 füllel találkozhatunk.

Elsődleges, közösségi és promóciók.Első körbe a hirdetésünk egy átlagos e-mail-ként jelenik meg.  

Az e-mail megnyitása után pedig kibomlik a megszerkesztett hirdetésünk.

 

Google Ads vagy keresőoptimalizálás?

  • A helyes kérdés inkább az, hogy melyiket mikor alkalmazzuk!

 

Az Ads használata a fent említett információk alapján egy induló vállalkozás, cég tökéletes online marketing eszköze a kezdetekben. Hatékony lehet azonban forgalom élénkítésre egy régóta működő weboldal esetén is, amivel konkurenciánk elől jól megtérülő forgalmat irányíthatunk át hozzánk.

 

Fontos megjegyezni azt,hogy a rengeteg kutatás alapján többször bebizonyításra került, hogy a legjobban megtérülő online marketing eszköz a keresőoptimalizálás és a linképítés. Ez hosszú távon stabil és organikusan(ingyenesen) biztosít látogatókat és a legjobb konverziós arányokat tudhatja magának. Viszont a Google Ads jól megtervezett kampányai segítséget nyújtanak a keresőoptimalizálás kezdeti szakaszaiban.

 

Bizonyos kulcsszavakra egy adott iparágban olyan költségekkel számolhatunk az első helyért, amivel már nem éri meg hirdetni. Előfordul olyan eset is például szezonális termékeknél, szolgáltatásoknál, hogy a jó helyen lévő weboldalunkat is érdemes hirdetni a Google Ads-on belül,mert így versenyelőnyhöz jutunk konkurenciánkkal szemben. 

Google Ads konklúzió:

  • Google Ads tökéletes kiegészítő eleme a keresőoptimalizálásnak

  • induló vállalkozásoknak szinte kötelező(ha van weboldal)

  • szezonális termékek, szolgáltatások értékesítésénél versenyelőny kialakítására 

  • forgalom élénkítésre

 

Google Ads hirdetési szolgáltatásaink Győrben:

Google Ads kampányok megtervezése és kivitelezése
Google Ads Search(keresési) kampányok megtervezése és kivitelezése
Google Ads Display kampányok megtervezése és kivitelezése
Google Ads remarketing kampányok megtervezése és kivitelezése
Google Ads mobil kampányok megtervezése és kivitelezése
Google Analitycs fiók létrehozása,statisztikai jelentések készítése
Google Ads és Analitycs fiók összekapcsolása

Google Ads csomagjainkat megfelelően testre szabtuk induló vállalkozások, közép vállalatok és nagy vállalatok számára is. Természetes, hogy az igények nem egyformák. Az ajánlott hirdetési költség keret a profilra szabott csomagok sikerességét segítik elő.

 

Keressen meg minket bátran egyedi Árajánlatért vagy tekintse meg csomagjainkat!