top of page
email-marketing-gyor.jpg

Email marketing a professzionális marketing eszköz

Nem tudsz dönteni?

Segítünk ! Elégedettségi garanciát vállalunk csomagjainkra!

Email marketing szolgáltatásunknál, ha úgy látod nem azt kapod, amit megbeszéltünk, akkor az első hónap végéig bármikor lemondhatod  és nem terhel semmilyen költség a lemondás miatt. Tehát nincs veszteni valód! Próbáld ki csomagjainkat nem fogsz csalódni! Megnézem őket

Email marketing fejlődése

Email marketing várható fejlődése

Az email egy letűnő kor marketing eleme?

Sokan gondolják így, ezért TE kihasználhatod ezt.

A valóságban a háttér technológia fejlődésnek köszönhetően az email sokkal hatékonyabb, mint akár 5 évvel ezelőtt és nem mellesleg olcsóbb is, mint bármilyen generikus hirdetés. Az email szoftverek és az online méréstechnika fejlődése soha nem látott hatékonyságra emelte ezt a marketing eszközt, ami feltehetően tovább fog erősödni a következő években. Egyaránt hatékony lehet egy jól célzott és megírt email egy B2B vagy akár B2C szektorban is, sőt ezzel a marketing elemmel a B2B szektor szereplői sokkal könnyebben érhetőek el.

email marketing fejlodese.png

Te képes vagy a célközönség csoportjaidhoz külön-külön kommunikálni. Ez az email marketinggel lehetséges!

Email marketing a B2C szektorban

Egy webáruház vagy esetleg szolgáltatói oldal esetében egy stratégia mentén történő emailezés olyan viszonylag automatizált lehetőséget tud nyújtani a marketing arzenálunkban, ami a lehető leghatékonyabb eszközök egyike lehet. Miért?

Az ideális marketing stratégia, mindig céltudatosan meghatározza a buyer persona-it. Ezeket a vásárlói csoportokat célozni egy tudatos stratégiával, folyamatosan épített, szegmentált és optimalizált címlistával játszi könnyedén megtehetjük. Ha megfelelő kérdéseket teszünk fel a feliratkozások során, ha interaktívvá tesszük az email kommunikációt, akkor további fontos tulajdonságokat tudunk meg az olvasóinkról és olyan mintákat vehetünk észre, amik alapján a marketing stratégiánkban meghatározott buyer persona-i közé tudjuk sorolni email címeinket.

 

Mit is jelent ez? Miért is jó nekünk ez?

 

Gondoljunk csak bele az email kiküldések során teljesen más típusú tartalmat tudunk kínálni egy 40-es éveiben járó, családanyának, aki mondjuk potenciálisan árérzékeny, mint egy 76 éves nyugdíjas férfinak aki egyedül él és van egy macskája. Igen, ez elég abszurdnak hangzik, de ha egy következes stratégiát követünk akkor birtokunkba juthatnak ilyen információk, amik egy Facebook hirdetés során szinte sohasem. 

Email marketing B2C
b2b-email marketing.jpg

Email marketing a B2B szektorban

Email marketng B2B

Az email a B2B szektorban egy nagyon hatékony eszköz lehet a vállalkozások számára, hogy megtalálják és megtartsák ügyfeleiket. A bürökráciai útvesztőben olykor nehezen jutunk el valós döntéshozókhoz egy normál Facebook vagy esetleg Google hirdetéssel és ha sikerül is egy komplexebb, több érintkezési pontos attribúciós modell nélkül ez szinte lehetetlen. Az tudatosítanunk kell, hogy minél többször kell elérnünk a hirdetésekkel egy embert az jellemzően annál drágább lesz. 

 

Ezzel szemben az email marketing? Redukálni tudja a marketing költségeket egy jellemzően nehezen elérhető célközönség esetén is.

 

Egyik legfontosabb előnye az email üzeneteknek a B2B szektorban, hogy célzottan célozhatja meg a célközönséget. Az email listákon lévő feliratkozók már érdeklődnek a vállalkozás termékei vagy szolgáltatásai iránt, így a kampányoknak magasabb a konverziós aránya, mint a generikus hirdetéseknek. Továbbá lehetővé teszi a cégek számára, hogy automatizálja a marketing kampányokat, és jobban mérje azoknak a hatékonyságát, ezáltal a vállalkozó számára lehetőséget nyújtva, hogy folyamatosan javítsa a hatékonyságát.

 

Az email marketing továbbá költséghatékony, mert nem igényel nagymértékű fizetést a hirdetési felületekért. A B2B vállalkozások számára egy jó lehetőség, hogy növeljék az ügyfél-elégedettséget, erősítsék a márkaépítést és megtartsák az ügyfeleiket. Jól célzott tartalmaink segítségével a vállalkozások kapcsolatot tarthatnak az ügyfeleikkel, és a vásárlók számára fontos információkat küldhetnek, például új termékekről vagy ajánlatokról.

Miért válassz email marketinget?

  • B2B szektor felé történő marketing egyik legfontosabb eleme

  • A legjobb ügyfélmegtartó és aktivizáló eszköz

  • viszonylag kevesen használják, legalábbis jól biztosan

  • webáruházak esetében nagyon hatékony multi channel marketinghez

  • megfelelő marketing automatizációs technikákkal szinte önjáró tud lenni

  • nem vagy kiszolgáltatva a generikus hirdetéseknek, ezáltal olyan iparágakban is hatékony lehet, amit esetleg a hirdetési szabályzatok nem engednének hirdetni

Miért email marketing?

Mit tartalmaz email marketing szolgáltatásunk?

  1. Email marketing stratégia felépítése

  2. Technikai beállítások teljeskörű ügyintézése

  3. Online méréstechnika szakszerű beállítása

  4. Kampányok grafikai tartalmának megtervezése és kivitelezése

  5. Folyamatos A/B tesztek

  6. Címlista szűrése és szegmentálása

  7. Marketing automatizmusok használata

  8. Minden hónapban részletes statisztikai beszámoló

 

Legyél te is részese még időben az email marketing sikereinek velünk!

Email marketing elemek

Miért minket bízz meg email marketinggel Győr városában?

Statisztikai jelentések készítése

Minden hónap végén bizonyítjuk eredményeinket és együtt megtervezzük és jobbá tesszük oldalad.

Marketing automatizmusok

A mai modern marketing már nem hatékony automatizmusok nélkül. Mi tudjuk, hogy éppen mikor mi kell!

Arculathoz illő megjelenést biztosítunk

Grafikailag és tartalmilag a márkádhoz illő módon posztolunk. Nincs még kialakult arculatod? Nem gond segítünk!

Sebészi szike pontosságú emailek

A címlista optimalizálásával hatékonnyá tesszük kampányaidat és pénzt spórolunk Neked!

Miért a HYPER?
bottom of page